אלקין: "נצטרך לטהר שוב את אותו שטח מחדש"

המהדורה המרכזית No Comments on אלקין: "נצטרך לטהר שוב את אותו שטח מחדש"

ח"כ זאב אלקין תוקף את השר גנץ, במהדורה המרכזית: "יש מי שאומר שהמצב הזה בסדר וככה צריך להיות, שאנחנו נלחמים חמישה חודשים באויב הכי חלש שלנו במזרח התיכון וזה המקום שבו אנחנו נמצאים כרגע. כשהצלחנו להגיע להסכם הראשון זה היה אחרי שחמאס היה בהלם לאיזה מקומות הגענו, אז הוא היה בלחץ. עכשיו הוא לא"

השר זאב אלקין צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ זאב אלקין, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס למדיניות קבינט המלחמה: "כבר חודשים אנחנו מבקרים את המדיניות ביחס למלחמה. מתחנו ביקורת על הוצאת הכוחות ממחנות המרכז. עכשיו נצטרך לטהר שוב את אותו שטח מחדש. כבר לפני חודשיים סער אמר שצריך להיכנס לרפיח. בנוסף הלחץ האמריקני רק גבר".

"אתה רואה איך חמאס מנהל את המשא ומתן", הוסיף אלקין, "מעמדה של כוח, הוא מרגיש שהזמן משחק לטובתו. אנחנו גם לא נלחמים במנגנון האזרחי של חמאס. אם לא נשנה את הדרך לא נגיע לתוצאה".

הוא מתח ביקורת על השר גנץ: "יש מי שאומר שהמצב הזה בסדר וככה צריך להיות, שאנחנו נלחמים חמישה חודשים באויב הכי חלש שלנו במזרח התיכון וזה המקום שבו אנחנו נמצאים כרגע. כשהצלחנו להגיע להסכם הראשון זה היה אחרי שחמאס היה בהלם לאיזה מקומות הגענו, אז הוא היה בלחץ. עכשיו הוא לא".

האם יסכימו לצרף את בן גביר או סמוטריץ לקבינט? "אני לא מתעסק במפלגות אחרות, זה עניין שלהם מול נתניהו".

עוד אמר אלקין: "חברי הקבינט המורחב לא נגישים למידע שאני מקבל כחבר בוועדת חוץ וביטחון, בגלל ההדלפות שיש משם".



0 תגובות